dimarts, 20 d’octubre del 2009

2. DEBAT

Un Debat sempre aporta vàries coses, encara que no siguin novedoses; punts de vista diferents, et fan percebre o notar aspectes o detalls que en els que tu potser no t'havies fixat o adonat, és a dir, sempre aporta moltes coses, com és en aquest cas. Tot i haver punts de vista similars.

El cas plantejat tenia força importància pel meu aprenentatge, donat que reflexa una situació molt real, que alguns docents ens trobem en el centres on treballem, tot i ésser un cas de secundària, també hi ha situacions similars en l'escola a primària, on cal treballar molt aquests temes (interculturalitat) entre els alumnes (en les escoles públiques hi ha molta imigració).

Al llarg del debat, he trobat algunes dificultats de tipus conceptual. He trobat complexe haver "d'etiquetar" a un professor en la noció de cultura o estil educatiu, perquè són conceptes vius, dinàmics, és a dir, molt oberts i tot i tenir unes idees, també en pot haver d'una altra "etiqueta".

A vegades formen part de varios estils alhora, és a dir, som una barreja, amb una tendència, però en el fons som una barreja d'estils.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada