dimecres, 16 de desembre del 2009

5. TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ

És el primer cop que m'han fer crear un blog i a més a més en una assignatura de la UOC, al principi no ho tenia clar això de crear un blog, pensava que seria una cosa molt difícil d'organitzar, de penjar les netrades amb les seves imatges i totes les coses que es poden arribar a fer, però u  cop vaig començar a fer la primera intrada "INICI" em vaig adonar que no era tant complicat i que fins i tot em vaig engrescar a donar-li forma i color al meu blog afegint "gadgets".


Crec que el blog és una molt bona idea, perquè a través de les diferents entrades que hem realitzat és una manera pràctica d'organitzar i reflexionar totes les PACs que he anat realitzant al llarg del semestre en l'assignatura, ja que després de cada PAC cadascú (individualment) ha hagut de fer una petita reflexió dels aspectes treballats en aquella pac.

Això fa que després puguis tenir en el teu blog una visió global de l'assigantura amb un comentari de cada activitat, ajudant-me a assolir els aprenentatges de l'assignatura i per suposat havent complert els objectius que es marqun al Pla Docent de la mateixa. L'ús que en faré d'aquesta eina serà merament informativa i d'ús personal, és a dir que faré consultes en relació a la temàtica.

Una idea que m'agradaria aconsellar per l'assignatura i per la utilització del Blog, seria que fossin més interactius entre els companys de l'aula, perquè resulta que cadascú fa les seves aportacions i ja està, allí es queden; no dic que fessim aportacions a tots els blogs, però si que podria ser un requisit o alguna cosa per l'estil, que cada alumne fes 2 o 3 aportacions d'altres companys de l'aula.


Sobre les meves entrades al blog, comentaria que des de la primera aportació fins a la última hi ha una considerable evolució; en un principi vaig escriure les espectatives que tenia de l'assignatura; en una segona aportació era fer una valoració del DEbat; en l'altre era el seguiment i evolució de la webquest i en la quarta anava sobre l'avaluació de recursos per treballar la interculturalitat en línia.


En conjunt la valoració de l'assignatura és molt positiva, donat que malgrat les petites dificultats he gaudit anant-les superant i desenvolupant les tasques de les PACs. Considero que és una eina útil i actual i en especial com a docent i psicopedagoga.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada